Reklamační řád

Reklamační řád

  1. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující eshopu učinit písemně. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady.
  2. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují.
  3. K reklamaci je nutné předložit kopii daň. dokladu zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  4. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.

Základní podmínky reklamace

  • vadou se rozumí změna (vlastností) zboží, jehož příčinou je použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení technologie, nebo nevhodná technologie, popřípadě nevhodné konstrukční řešení,
  • za vadu NELZE považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu,
  • reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit zboží vyčištěné a hygienicky nezávadné.
  • pokud se tak nestane, mohou být účtovány náklady na vyčištění až 250 Kč.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení